MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

SATICI

HARVELD markasının sahibi: SİAM İŞ GELİŞTİRME İTHALAT VE İHRACAT TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Muhittin Mah. Omurtak Caddesi No: 83 Çorlu/Tekirdağ

ALICI

KONU

İşbu sözleşmenin konusu, alıcının satıcıya ait www.harveld.com.tr.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, bu sözleşme bilgilerine daha sonradan www.harveld.com.tr internet sitesinden ilgili sipariş bilgileri detay sayfasından ulaşabilecektir.

Ürün Adı

Adet

Satış Bedeli (KDV dahil)

Ödeme Şekli

Kargo Firması

Sözleşme Tarihi

CAYMA HAKKI

Alıcı, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren on dört gün içinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin ürünü reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için alıcının satıcıya ait 0 850 515 11 00 telefon numarası yahut [email protected] e-posta adresi vasıtasıyla bildirimde bulunması ve www.harveld.com.tr web sitesinde yayınlanmış olan ön bilgiler gereğince ambalaj ve içeriğinin hasar görmemiş olması şarttır. Bu hakkın kullanılabilmesi için:

  1. Üçüncü kişiye veya alıcıya teslim edilen ürünün faturasının (iade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır) ürün ile gönderilmesi,
  2. İade formunun doldurulması,
  3. Ürünün satıcıya tesliminden itibaren 14 günlük süreye riayet edilmesi,
  4. Ürün ya da ürünlerin eksiksiz bir biçimde teslim edilmesi zorunludur.

HASARLI PAKET İADESİ

Alıcı, kargo firmaları tarafından getirilen paketin hasarlı olması halinde, ürününü, teslim almamakla yükümlüdür. Kargo firmasından hasarlı olarak teslim alınan ürün için, satıcı sorumlu tutulamaz. Gelen ürün paketinin hasarlı olması halinde, alıcının, ürünü teslim almaması, irsaliyeli faturaya “hasarlı olduğu için ürünü teslim almadığını belirterek imzalaması” ve durumu, 0 850 515 11 00 telefon numarası yahut [email protected] e-posta adresine bildirmesi halinde, hasarlı olan ürün yerine, bildirimden itibaren üç iş günü içerisinde alıcıya, satıcı tarafından yeni ürün gönderimi yapılacaktır (Birkaç parça ürün sipariş edilmiş olması halinde, bu işlem tek bir ürün için dahi yapılabilir).

ÖDEMENİN İADE PROSEDÜRÜ

Alıcının cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti kararları ile alıcıya bedel iadesine karar verilen durumlarda, alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir: Alıcı ürünü kaç taksit ile aldıysa, Banka alıcıya geri ödemesini aynı taksit sayısı ile yapmaktadır. Satıcı bankaya ürün satışının iptalini bildirdikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların Alıcının kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak alıcı hesabına Banka tarafından aktarılır. Alıcının satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve alıcı iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksitlerin sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır. Diğer yandan vadeli satışların sadece Bankalara ait kredi kartları ile yapılması nedeniyle, alıcı, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve alıcı arasındaki kredi kartı sözleşmesi kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda satıcı, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği alıcı nakit para ile ödeme yapamaz. Üye işyeri yani satıcı, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, Üye işyeri yani satıcı ilgili tutarı Banka'ya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz prosedür gereğince alıcıya nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade, satıcının Banka'ya satış iptalini bildiriminden sonra, ödeme Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır. Alıcı, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüt eder.

DİĞER HÜKÜMLER

  1. Alıcı, www.harveld.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ve bunun masraflarının alıcı tarafından karşılanacağına, teslimatın gerçekleştirileceği süreye ve satıcının tam ticari unvanı, açık adresi ve iletişim bilgilerine ilişkin ön bilgileri okuyup doğru ve eksiksiz bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. www.harveld.com.tr internet sitesinde ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme formu ve satışa ilişkin fatura işbu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.
  2. Ürün sözleşme tarihinden itibaren en geç 3 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim edilecektir. Resmî tatil ve pazar günleri dışında sabah saat 10:00’a kadar verilen siparişler aynı gün kargoya verilir. Resmî tatil ve pazar günleri verilen siparişler satıcının uyguladığı tatil süresini takiben ilk iş günü içerisinde kargoya verilir. Resmî tatil dışında cumartesi günü saat 10:00 dan sonra verilen siparişler ilk iş günü içerisinde kargoya verilir. Ürününün kargoya teslim edilmesi anına kadar tüm sorumluluk satıcıya, ürün paketinin hasarsız olarak alıcıya teslim edilene kadar olan sorumluluk kargo firmasına, ürünü hasarlı olarak teslim alması halinde ise tüm sorumluluk alıcıya aittir.
  3. Alıcının Adresi Kargo firmasının teslimat yapabildiği bölge içerisindeyse ürünler alıcının kapısına kadar teslim edilmektedir. Bazı köy veya yerleşim alanlarına uzak noktalarda, kargo firmaları en yakın şubesine kadar teslimat yapabilmektedir. Kargo firmasının dağıtım alanı dışında kalan bölgelere ürün teslimatı yapılamaması halinde satıcı sorumlu tutulamaz.
  4. Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz.
  5. Kargo firmasının, ürünü alıcıya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün alıcıya teslim edilememesinden dolayı satıcı sorumlu tutulamaz.
  6. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, satıcı ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
  7. 385 sayılı Vergi Usûl Kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz iade bölümü bulunan faturada ilgili bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile geri gönderilmesi gerekmektedir.
  8. Satıcı, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve alıcıya eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.

UYUŞMAZLIK VE YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşmeden doğan uyuşmazlıklarda mevzuatın belirlediği parasal sınırlar dahilinde alıcı, başvurularını ikametinin bulunduğu ilçe sınırlarında yetkili Tüketici Mahkemesine ya da Tüketici Hakem Heyetine yapabilir.

Siparişin gerçekleşmesi durumunda alıcı, işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.

ALICI

SATICI

 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.